RCOM  

wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Programy do prowadzenia firmy Insert2 » Linia Insert GT dla firm3 » E-Abonamenty oraz E-Archiwizacja4 » teleKonsultant (do jednego programu, linia GT i NEXO)
Reklama
  • Sklep z oprogramowaniem antywirusowym ESET
Nasze hity
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Kontakt
  • Rcom Rafał Radzimski
    ul. Wenedów 5/28
    75-847 Koszalin
    NIP: PL6721883872
  • E-mail:sklep@rcom24.pl
  • Gadu Gadu4791505
  • Godziny działania sklepuSklep czynny 24h. Realizacja zamówień odbywa się PN - PT w godzinach 9.00 - 16.00
Chmura tagów
teleKonsultant (do jednego programu, linia GT i NEXO)
Super promocjaPolecamyDarmowa dostawa

teleKonsultant (do jednego programu, linia GT i NEXO)

INSERT S.A.

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka elektroniczna - 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Cena: 215,86 zł

Cena poprzednia: 239,85 zł

Cena katalogowa: 239,85 zł

Oszczędzasz: 23,99 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Pomoc techniczna

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów. Wiemy jednak, jak ważna dla naszych klientów jest możliwość uzyskania wsparcia podczas pracy z programem: otrzymania pomocy i rady w przypadku ewentualnych problemów czy też nowej wersji programu, dostosowanej do stale następujących zmian w prawie. Staje się to proste dzięki systemowi opieki posprzedażnej, który staraliśmy się dopasować jak najlepiej do Państwa potrzeb.

Opieka posprzedażna

W ramach bezpłatnej Opieki podstawowej oferujemy Państwu:

  • telefoniczną pomoc konsultantówInsERT Call Center w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy z nim, a także w przypadku wystąpienia tzw. błędów systemowych;
  • możliwość zgłaszania przez Internet sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy sugestii (za pomocą opcji dostępnej w programie).

Płatne formy Opieki specjalistycznej obejmują:

  • pojedyncze ulepszenia (dla Analityka i mikroSubiekta dla Windows) lub rocznyAbonament na ulepszenia (dla pozostałych programów);
  • zaawansowaną pomoc naszych specjalistów w ramach systemu teleKonsultant;
  • analizę uszkodzonych baz danych przez konsultantów działu pomocy technicznej firmy InsERT.

Uwaga! Aby móc skorzystać z opieki posprzedażnej należy najpierw zarejestrować program za pomocą systemu rejestracji internetowej, bądź wysyłając do firmy InsERT kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem.

Wątpliwości lub problemy można zgłaszać:

  • telefonicznie – pod numerem 71-78-76-123,
  • emailem – na adres office@insert.com.pl,
  • za pomocą faksu – pod numerem 71-78-76-111,
  • listownie.

Istnieje również możliwość rozwiązania ewentualnych problemów na miejscu - w siedzibie firmy. Zawsze jest jednak wymagane wcześniejsze zgłoszenie telefoniczne i umówienie się na konkretną godzinę.

Klub InsERT

Zgłaszając się do nas z pytaniami, wątpliwościami, problemami, należy być przygotowanym do udzielenia odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących użytkowanego komputera oraz wersji programu. Uzyskanie tego typu informacji jest możliwe po uruchomieniu przez Państwa na poziomie danego systemu funkcji Różne-Informacje.

Klienci, którzy wykupią Abonament na ulepszenia lub teleKonsultanta do przynajmniej jednego z posiadanych systemów, dołączają do grona Członków Klubu InsERT, co upoważnia do korzystania ze specjalnych zniżek na produkty i usługi Partnerów Klubu. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą Klubu InsERT, która znajduje się na stroniehttp://klub.insert.com.pl.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl