Oprogramowanie magazynowo - księgowo - kadrowe
Wdrażamy oprogramowanie magazynowo – księgowo – kadrowe firmy Insert. Posiadamy status dyplomowanego serwisanta oraz partnera Insert. Wdrożeniami zajmujemy się już ponad 15 lat, posiadamy bogate doświadczenie z zakresu integracji i wdrożeń produktów firmy Insert
Firma Rcom jest partnerem Insert
Subiekt nexo PRO
to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to
rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz
pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych
rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.
Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę
przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen
towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą
zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment
na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu,
Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w
przypadku klientów, jak i dostawców.
Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też
większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do
różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.
Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:
·
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych
i magazynowych;
·
pełny rozdział dokumentów magazynowych i
handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ;
korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do
faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży
z wielu magazynów;
·
rozbudowany system zamówień – każda pozycja
dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż
termin realizacji całego dokumentu;
·
kartoteka asortymentu – towarów, usług,
kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
·
kartoteka klientów obejmująca również informacje
typu CRM;
·
prowadzenie elastycznej polityki cenowej –
możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów;
cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w
zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
·
obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za
pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek
pracowników na zakup;
·
kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem
operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony),
operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
·
rozbudowana obsługa rachunków bankowych
(przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty
prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany
plików, a także online (wybrane banki);
·
prowadzenie rozrachunków (należności i
zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe,
kompensaty;
·
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy
fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
·
automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w
kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
·
pełna integracja z systemami
finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo
PRO i Rewizor nexo PRO;
·
możliwość
użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych
dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką
możliwość, można znaleźć tutaj;
·
szczegółowe
monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w
kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego;
·
realizacja
zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.
Dodatkowe rozwiązania
dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla
Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i
dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
- zaawansowane
pola własne do obiektów systemu;
- definiowanie
własnych raportów i wydruków;
- brak
ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
- role
użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
- profilowanie
dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
- definiowanie
widoków dla użytkowników;
- możliwość
zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym
dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego
asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy
dostawy);
- obsługa
zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach
można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego
samego zbioru;
- kosztorysowanie
i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
- precyzja
ceny do 6 miejsc po przecinku;
- możliwość
zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego,
można je ograniczać czasowo);
- obsługa
oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który
jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
- sprzedaż z
dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na
partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
- parametr
pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem
ważności;
- automatyczne
numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania
do magazynu;
- możliwość
ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach
magazynowych i zamówieniach;
- wydawanie
asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej
kolejności);
- korekta
kosztu dostaw;
- możliwość
zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
- widok
roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
- widok
roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do
wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
- minimalna
wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
- kontrola
kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
- kompletowanie
zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania
zamówienia;
- rozszerzone
możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
- możliwość
podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele
kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
- rozliczenia
wielowalutowe (np. EUR – USD);
- kompensaty
wielowalutowe;
- sesje
kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania
sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z
operacjami zarejestrowanymi w systemie);
- sesje
rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
- raport
„Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.
Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych
relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji
różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i
efektywność.
Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych
klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz
prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą
wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym,
organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z
delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac,
rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań,
dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb
firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola,
słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem
sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych
kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie
ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe
możliwości Gestora nexo PRO:
- przechowywanie i łatwe
wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem
danych istotnych dla CRM; - ewidencjonowanie historii
kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych
ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; - definiowanie i wykorzystywanie
zbiorów klientów (zestawów klientów); - wszechstronna obsługa ofert dla
klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz
ich zbiorcze generowanie; - przetwarzanie ofert w dokumenty
magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); - obsługa wielu walut na
ofertach; - planowanie i wykorzystywanie
promocji; - wysyłanie indywidualnych lub
masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do
kontrahentów, informacyjnych do pracowników); - planowanie i wykonywanie
działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów
internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i
niepowiązanych z klientami; - przypomnienia o zaplanowanych
działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; - planowanie i wykonywanie akcji
automatycznych w działaniach; - możliwość wymiany informacji
między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych
oraz zleceniach serwisowych; - dla zleceń serwisowych
możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie
wiadomości e-mail oraz SMS; - ewidencjonowanie i rezerwowanie
ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); - wielowidokowy kalendarz z
zaplanowanymi czynnościami; - łatwe zarządzanie wiadomościami
e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; - tworzenie zbiorczych wysyłek
e-maili z użyciem autotekstów; - narzędzia usprawniające obsługę
e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim,
angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników,
reguły wiadomości itp.; - system raportowania z
możliwością przetwarzania wyników raportów; - biblioteka załączników
umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie
pdf); - oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i
wielostanowiskowej; - możliwość przeniesienia danych
z Gestora GT.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Sfera dla Gestora – możliwość
tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w
nexo SDK – pobierz); - oferty wielowariantowe;
- tzw. punkty rozszerzania –
możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne
definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne); - zaawansowane pola własne wraz
ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe,
asortyment); - wydruki własne;
- raporty własne;
- flagi własne definiowane dla
konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży); - dedykowane widoki w modułach;
- definiowanie własnych ról
użytkowników; - definiowanie oddziałów;
- definiowanie wielu dostawców w
danych asortymentu; - obsługa zamienników
asortymentu; - biblioteka załączników (powyżej
1000 załączników).
Rcom Usługi Informatyczne
Zapraszamy do kontaktu.